Tuesday, November 20, 2012

Sweet lagi..hehe

Okay guys.....aku paham mood aku jiwang 2-3 menjak ni...korang jangan annoying ye..

kalau korang annoying jugak sukeati korang la...aku takleh nak cakap pape...hehe

being long distance relationship is quite hard for me...yup...

truly said..semua emotion ade...

aku rasa dah nak dekat stahun kenal dia pon... baru lately aku rasa relationship kitorang makin kukuh and ade perancangan ke arah tutttt~ heheh KAWIN ler...

he is soooo workaholic person...aku rasa dalam otak dia 24 jam kerja...sampai aku rasa aku ni takde sikit pon dalam hati dia... +_+ sedeh kan...

thats why..every moment he sent me sweet message, aku akan capture and put in this blog.. susah wey nak tengok dia macam tu... unless kalau kami jumpa, tu pon 2-3 bulan sekali..he can be very gentleman... semua keperluan aku kat sana (kl) dia akan uruskan... makan minum aku dia tak kan abaikan...

dia jugak bukan seorang yang romantik macam bf2 korang sume... +_+ sedeh lagi.. tapi aku bersyukur.. aku harap hubungan kami panjang sampai ke jinjang pelamin...in shaa Allah... korang doakan tau..

aku tau, bukan aku sorang je becinta...orang lain jugak..tapi different person has different needs kan...suke ati korang la...aku tak penah kondem korang, korang jangan kondem aku tau...hehe...


gamba dia anta pagi tadi..hohoho.. ni je la cara kami lepaskan rindu memasing...hoho

message from him...jarang dia message aku...unless kalau betul2 dia tak bz...
andai satu masa kita takde jodoh..aku redha Ya Allah..tapi aku sentiasa mendoakan yang terbaik untuk hubungan ni...

lagi satu...

notakaki: pray for GAZA.. Ya Allah please save them.. aaamiiinnn...


No comments: