Tuesday, November 20, 2012

Deepavali @Sunway

Holla holla hey!

semalam ade staff general meeting..sume staff kena join..tapi aku terkecuali..sebab ape? aku kena jaga library sampai kul 7..weeehhhuuu..

TAPI...

aku datang time makannnn jee..yeayyyy~

best..semalam aku pakai punjabi suit...pinjam dari malini..

malini ni housemate aku dulu... same size mcam aku jugak..sebab tu aku leh pakai baju dia... kikikikiki~

pasal meeting aku taktau nak kata ape, sebba aku tak join..tapi yang mengejutkan deputy principal (ms. wong) nak berenti dah...hoho..taktau la sape yang ganti kan...

meh aku tepek gamba serba sedikit..

gegeh tak aku amik gamba dalam toilet...hehe


yang ni dalam kete...muke budget le tu..hoho

dalam kete jugak..nak kena mms kat si dia...haha

dalam toilet..gegeh kan? perut dah la terlebih..hehe

muahahahha...

makanan semalam..banyak giler aku amik...superbbb! siap ade cendol lagiiii~ aku sebat 2 mangkuk...

me and syira, always being together...ade cite disebalik gadis ni..sian dia...
Overall memang best la...dulu masa hari raya pon ade jugak makan2 cenggini...

nnti la ade masak aku tepek ye...

sekian aku bersiaran dari meja ku yang bersepah...

daaaaaaaaaaaaaaaaaa~

No comments: