Monday, November 19, 2012

Sunway Dinner i've attended...

Since dah almost setahun aku keje kat Sunway ni...

hmmm..macam2 benda baru aku dapat..especially new knowledge la dalam reference and user service..

the best thing keje kat sini diorng tak penah kedekut..hoho..

almost setahun ni, dah 3 dinner aku attend...

1. Sunway Appreciation Dinner - aku rasa yang ni tak sampai sebulan aku masuk keje..best dapat makan free... heheheh.... and luckily aku dapat lucky draw time ni...seronok oooo...hoho...door gift pon dapat pendrive kunci..heheh...

happy tak muke aku..hehe

time amik adiah..mr. paul bagi..hehe

aku bagi hadiah kat mr. micheal..

our group...time ni aku shy2 cat lagi..yela, budak baru kan...
hahaha...tengok mulut aku..besar kan..yang baju merah belah kanan tu principle..mrs. ho... dia sangat baek okay.. very the humble person.. :)


2. Annual Ball - dinner ni students pon join jugak tau...best..buat kat the Zone Regency Hotel.. deposit 30 hengget incase tak datang kan... aku datang dengna kak siti & her husband...orang kampung aku ni... nasib pegi ade kawan kan... balik tengah2 malam pon tak risau...hehe... masa malam ni aku dapat lucky draw payung je... suppose cathy & syira pon join..tapi last minute syira tak dapat attend sebab nenek dia meninggal and cathy ade hal lain kot.. lagi pon that week kan still in raya mood..hoho


Kak siti & her husband & me

me at the table..hehe
si domok berdiri...hohoho...

3. 25th Sunway Dinner - dinner ni pon best..aku g ngn syira.. sume college yang sponsor... sila senyum lebar2...kami datang bawak badan dan pakaian yang gojes2 je ye...heheh..seronok kan... aku pakai simple2 je... dinner ni buat kat sunway resort hotel and spa, PJ... aku pegi sini pon ade udang disebalik mee... jumpa dengan cik habeng sekali....hehehe....malam g genting..datim la katakan...kahkahkah... pagi tu dia anta aku then aku membuta.... balik dalam bas aku pon membuta sampai johor... terbaek tak? hahahaha

me and syira dalam bilek..hooh

us again..hehe

si demok lagi..hoho

staff sunway JB
Our table..



disebabkan datang awl...dapat la begamba kat sini..hehe..tengok senyuman gedik aku tu..hahaha

Overall, yang aku tau 'diorng' tak lokek nak share kegembiraan and kekayaan yang diorng dapat dengan staff..

suke la aku dapat makan free... hope aku bertahan sehingga hari2 mendatang... In Shaa Allah..

daaaaaaaaaaaaaaaa~


No comments: