Monday, November 19, 2012

Legoland part 1

Assalamualaikum..

meh2 mak jemah nak cite siket kisah legoland... first time pegi masa tu redeem tiket skali..
beli annual pass..nasibla si ahmad akmal belikan time promotion dulu..murah siket...hoho...
masukla legoland tu setahun sampai muntah...hoho

btw, masa first time pegi..tempat ni agak besar...tak habes round satu tempat tu pon..hoho
takpe, leh repeat pegi lain kali...lagipon tempat ni tak fully siap lagi..so memang takleh habis explore la kalau pegi satu kali...

comment aku? hmmm..tempat ni besar...jauh gak nak jalan2..takleh bawak mak aku ni...sure dia penat nnti.. lepas tu bila time panas.. Allah..panas membahang.. kekadang ilang mood nak main sume.. lagipon pada aku roller coaster tu tak mencabar la..padahal aku gak kecut perot...muahahahha...

btw, takpe..at least ade jugak tempat nak pegi kan kat johor ni.. next planning nak pegi taktau lagi bila..saba je la kan..takpe..ade masa setahun.. tapi korang tau kan skang ni cepat je masa berlalu..tetiba dah setahun..ye la, macam aku keje kat sunway ni...aku pon tk sangka dah nak dekat setahun aku keje kat sini...hohoho..

layankan je la gamba2 yang aku amik kat hp cap hayam aku tu ye~ ahahahha

first time amik gambo dengan lego ni... comel kan pakcik bon bon ni..macam razman... hahahah

kan pakcik kan? macam razman kan? muahahahah

boating school..tak penah naik lagi...sesuai untuk kanak2 je kot...

boating school again...

tengok mata aku tak nampak tu..tu menunjukkan panas membahang..hohoho

train lalu..yang ni pon kitorang naik jugak...

sharkkkk...taktau nak gambarkan muke aku tu takut ke suke..hoho

tutup mulut sikit...

masa ni ade live show..overall best la...

inila peneman setia saye....everywhere pegi mesti ajak dia.. REHAN..

orang ni main panjat2 tali..

menunggu train...

atas train...

muke aku dah macam bola...

masa ni kitorang tengok 4D movie...sekejap je pon..tak puas lah.. :((

tu je la..as mention, aku ajak an pegi sana...kali kedua pegi pon ajak dia..muahahah...

nnti kali ketiga pon ajak jugak la..heheh...

part 2 nnti aku sambung ye..

daaaaaaaaaaaaaa~


No comments: