Wednesday, November 21, 2012

Review: Jus Delima GULSAN from Turkey

enta bila pulak aku mewujudkan review2 part ni? hoho

just nak review untuk benda yang aku makan as a supplement diri..

kalau korang nak tau...aku ni bukan jenis yang suke makan benda-benda yang boleh dikatakan untuk menyihatkan badan ni la...sebab aku macam susah nak percaya dengan benda2 macam tu..

until one time ade sorang kakak kat office aku ni...nama dia kak siti...aku tengok 2-3 menjak ni muke dia kian berseri2... dah lama aku perhatikan..sampai satu ari tu aku tegur dia..

'kak siti, fiza tengok muke akak nampak berseri2 la...ade pakai apa2 product ke?'

lepas tu kak siti pon balas...jap eh, buat pengetahuan korang, kak siti ni memang peramah..dia pon cakap.. 'taklah, akak ade makan bla bla bla bla bla..'

dia pon dok syok bercerita and suggest aku makan benda tu... meh kita tengok ape yang dia makan and aku makan jugak and Alhamdulillah aku dah makan dalam sebulan macam tu la...

benda alah ni la yang kak siti and aku jugak makan...
jom tengok ape kelebihan dia: korang click link ni..

banyak and bagus untuk kesihatan.....

so far yang aku dah rasa...

cik P aku dah datang..yeayyyy~..

cik P aku memang datang suka2 ati dia je bila nak datang.... Alhamdulillah aku tengah P la ni..

aku berusaha jugak untuk memulihkan kesekataan cik P aku..tapi sebelum ni aku buat endah tak endah je kan...heheheh..

now Alhamdulillah... leh senyum sampai ke telinga...weeehhhuuu~

and one more thing...ape yang aku rasa, kat tempat sulit aku tu takde la gatal2 lagi time datang P... yeyyyy lagi sekali..huhuuhuh

korang kalau nak try leh je carik kat kedai2 jamu tu yee~

daaaaaaaaaaaaaaaaaa!



No comments: