Wednesday, November 21, 2012

aku bajet HOT?

hahahah..tajuk tak menahan... HOT sangat ke? kikikikiki~

btw, ade satu cite...padahal aku malas nak menaip ni..tapi since bos dah pegi graduation ceremony..leh la aku berceloteh... muaahahha...baru lepas makan kat kedai mamak ni...ngntok betul la...

eh, ape aku nak cite tadi ye..? hehe...
hmmm...... nak dijadikan cerita aku ade sorang kawan..meamng dari kecik kami berkawan sebab parents kitorang memang baik..aku panggil ayah dia wak leman and panggil arwah mak dia wak wok... u know what, wak leman and wak wok memang the most romantic couple when they were together... wak wok panggil wak leman 'anje'...wak leman panggil wak wok 'ayang'.. ko ingat ade lagi ke orang zaman skang macam tu? diorng anak 10...cucu dah berpuluh2..still lagi loving couple masa arwah masih hidup..and until now, wak leman tak berkahwin dengan sape2 lagi pon even though arwah dah lama jugak meninggal... as people said 'no one can't replace first love in your life'.. eventhough orang tu jauh lebih cantik kan...

eh..apsal aku termelalut sampai ke mak pak dia ni? hahaha...nak cite pasal si anak wak leman and wak wok ni la, aku panggil dia 'aboy'...haiiishhh... pagi tadi aku approve dia dari facebook... aduhaiii.. ko tau since raya tu ari dia dok tanya aku.. 'ko ade facebook tak?, aku cuba cari nama ko tapi takde pon'.. aku diam je..aku just cakap aku ade facebook tapi aku tak cakap ape nama facebook aku...muahahah... takde niat pape pon, just aku malas sikit nak approve dia..kang jadi lain lak..hahah... jadi lain tu jadi ape lak? nnti la aku cite... akan aku abadikan dalam belog aku yang suram suriram ni...haha

nak dijadikan cerita, aku ade la request friend kat kakak dia...maybe dia teperasan dari situ then terus add aku kot...hohoho...dah start dah ayat jiwang dia ajak aku kawin...aku baru nak korek rahsia dari dia..yela aku ade dengar gosip mosip mak jemah yang dia nak kawin...nak tau sape mak jemah tu? MAK aku ler...ghaahahha...aku cakap si aboy ni dah lama tak sms aku..nnti aku try korek rahsia dari dia...muahahah... gittew kan~ aku pon jadi anak didik mak jemah kengkonon nak tanya dia pasal cite dia nak kawin tu...

tup tup..benda tu kena balik kat aku...ade ke dia kata nak kawin ngn aku... actually benda ni dah lama..since aku belajar lagi..dia memang kata nak kawin ngn aku... dia ngn abah aku ngammmm koooo! siap kata ngn abah aku dia nak kawin ngn aku...gentleman sungguh... BUT.. NO NO NO... aku anggap dia macam abang aku je...not more and not less than that...

kalau korang la, tetiba ade orang ajak korang kawin...ape reaksi korang ek? huhuuh...mesti hepy kan... aku pon nak kata hepy tak tau la..sebab kami dah kenal dari kecik kan..perasaan tu macam adik ngn abang je... +_+ ..susah nak digambarkan dengan kata2... for this time being, biarla kami terus bekawan, seperti adik beradik..susah nak pisahkan relationship macam tu kan...

the best thing about him, everytime dia balik bercuti,  dia takkan lupa nak jenguk aku, mak and abah jugak...even aku takde kat rumah, dia still jugak datang and jenguk mak abah aku... tu memang tabiat dia la dari dulu lagi...thats y until now aku appreciate ape yang dia buat... kalau dia jenguk mak aku je mesti mak aku call..nnti mak aku kata la 'aboy datang tadi,dia balik cuti ke?'..hehe..aku pon kekadang tau dia cuti..keakdang tak...heheh...

tapi ade satu perkara dulu, sebelum arwah mak dia meninggal...mak dia ade bagitau...arwah nak aku kawin dengan aboy..hmm..masa tu aku blaja lagi..susah nak kata cemana kan..maybe aboy pegang kata2 mak dia..padahal time tu memang aboy ade gf..budak nurse lagi, dah bawak jumpa arwah mak dia...tapi tu la, mak dia tak suke....sabar je la....

pada side aku pulak..abah aku memang tak kesah aku nak kawen dengan sape...tapi make sure la yang baik and leh jaga aku...then bagi pihak mak aku, mak aku macam tak suke jugak aku ngn dia..bukan tak suke ape..yela..maybe dia askar kan...aku??????? aahhaha..no comment..macam aku cakap kat atas tadi...aku anggap dia macam abang aku.. dia memang sangat baek, memahami and caring okey...

hmmmmmm.....

aku sayang pada #dia yang aku ada sekarang ni... buat masa ni aku sangat cinta kat #dia yang sekarang bertakhta di hati... ewaaahhh~ hahahah

okeyla...penat menaip...daaaaaaaaaaaaaa~

No comments: