Wednesday, November 14, 2012

Happy Married Life - Sarahah & Rahman

11.11.2012  aku datang kl, semata2 nak attend wedding my friend since diploma kat segamat dulu until degree kat shah alam...

Alhamdulillah both of them dah kawin...semoga kekal ke akhir hayat... diorng ni becinta since kat segamat lagi... gaduh baik gaduh baik gaduh baik...alhamdulillah sekarang dah jadi husband and wife..

sarahah a.k.a ara masa besanding sangat gojes okay..aku suke diorng..rahman pon kacak... semoga mendapat anak2 yang comel, soleh and solehah.. aaamiiinnn...

layankan gamba yang tak berapa nak banyak ni...hehe..aku rasa ramai kengkawan yang akan attend wedding diorng masa umah rahman minggu ni.... kat umah ara pon tak dapat jumpa ramai geng2 time belajar dulu...

yela, kan time cuti ni..maybe diorang ade planning lain.. btw, thanks to kawan2 yang sudi menjemput aku kat TBS (azrai) and yang sudi tumpangkan aku kat kat rumah sewa beliau (lin)... and kengkawan lain yang pegi wedding ara tu... korang memang the best..hehe

bila masa gamba nak publish ni????? membebel jek...heheheh

Bukti keberangkatan ke KIEL...tengok tarikh keramat tu..gegeh tau pepagi bangun..hohooh

gelap pulaks! haha

pelamin yang sangat ohsem!

makanan yang super duper gojes...ade cendol lagi...dap dap dap...

jah and siti pon join!!

pengantin yang comellll..

pengantin lagi...

ridhwan menepung tawar ko! hohooh

sweet couple..hehe

kami semua kawan...almost 6 years..and ade yang 3 years

aku yang perasan...

ABC seksyen 2 shah alammmm...yummy3..

perangsang templer golf club...bersama dia~

baju oreng...cek habeng saye...cumel kan..
sambil nyelam minum air la katakan..aku pom datim dengan cik habeng aku...kikikikiki~ comel kan...

No comments: