Wednesday, May 15, 2013

Bermulanya sebuah DIET (Part: Favy food yang dah ditinggalkan)

Salam Rabu.. nak buat wordless wednesday memang takleh ler...sebab aku nak becerita ni...hohoho... sambung pasal diet miet ni... korang mesti ade favy food korang yang susah nak tinggal kan? for malay of course ler nasikkkkk!! and kalau korang prasan korang omputeh mesti la roti/burger/dll... same ler macam aku.. for malays, kalau tak dapat nasik 1 hari rasa menggigil kan badan? shaking kan bukan harlem shake.. aku pon tak tau ape benda tu...haha ... ni kat bawah ni aku memang nak senaraikan ler ape yang aku slalu makan.. ni just a part from my favy food jer.. lagi satu, aku memagn suke milo..dari kecik hingga ke besau cenggini la memang aku milo lover sesangattttt!! 

ape yang aku suke makan adalah makanan yang HARAM di makan masa Diet Atkins.. okay? so, nak tau lebih lanjut korang search la pasal Diet Atkins tu..hohoho.. jom check gambau yang aku snap.. jangan kata aku giler okay..hiks! you know what i mean!

Beriyani....

sodap wey! terliur ni...

milo favy aku!

masakan rumah..nasik jugak penyedapnya...

ais kacang!!

mihun sup

roti canaiiiiii

soto...

complete set! tebaek tak?

ais kacang lagi...

kekkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

buah buahannnn
mee gorem!

spageti...

nuggettttt!
so far semua favy aku ni aku tolak masa dalam diet ni...nak makan adalah dilarang sama skali...bila dah stabil nnti baru aku boleh amik small portion...hukhukhuk...

notakaki: kuat semangat okay?

Thanks!


2 comments:

sakuraadibah said...

choiiii.. ini tersangat la banyak. memang terasa sangat rugi kalau tak makan. diet tolak tepi, rezeki dean mata jangan di tolak.

Pu3 Bibah Cun Melecun said...

mendiet..kena la tolak...haha