Tuesday, May 7, 2013

Meeting Lulu & Zura @ Rawa Steamboat

Assalamualaikum..

Salam selasa.. haa! ni nak ceghita sikit pasal jumpa dengan Zura & Lulu at Rawa Steamboat punah diet..haha

dah janji ngan diorng nak jumpa kat Rawa Steamboat tu...  tempat paling femes kalau nak makan steamboat and based on ape yang lulu kata kat johor ni still murah.. harga satu kepala RM21 dah sekarang..last dulu aku makan RM 19 je..hukhukhuk naik mendadak

by the way, lupakan tentang harga.. jumpa dengan diorng sagnat la best..op kos la becerita sume kan..hehe... biase la hal pompuan..ngeeeee...

lulu ni kerja kat cheras.. Masterskill or skang ni dah panggil AMU k .. dulu masa aku keje kat sana slalu la lepaks2 dengan diorng ni.. masa aku pindah johor pon aku still lagi up and down ke kl sebab nak jumpa diorng la..berkaraoke bagai..

jumpa diorng lepas magrib ari jumaat...aku tak banyak masa sangat sebab lepas tu nak kena balik kampung pasal 4hb tu ade wedding jiran then 5hb tu kan mengundi pundi haha

so sempat la borak2 ngn diorng dalam masa 2 jam lebih lepas tu bedezuppp balik kampung kat felda lok heng, kota tinggi, johor... -amik ko ayat penuh...haha-  

since aku bediet miet..sempat la petang tu jog untuk 1 jam..lepas tu kelam kelibut balik nak mandi solat then jumpa diorng... malam tu aku just makan daging, ayam + udang...hehe.. bakor2 then makan2... banyak gilers aku makan..hoho.. kalau tak rugi ooo 21 hengget ittew!

me and zura

me and lulu

me the gemoks makan..

me and lulu again..

super delicious food!

food lagi..

khusyuk tak makan..

betambah khusyukkk..
Okay..kepada lulu.. thanks sebab bagi gamba ni.. ade modal la aku nak becerita..haha.. second nak say sorry sebab tak dapat nak jumpa lama2.. time kasih daun keladi lain kali leh jumpa lagi ye.. ngeeeeeeeee~ kalau ade masa leh bawak ko g mandi manda kat pantai..kehkehkeh..

notakaki: best ade kengkawan yang same kepala ni.. pemikiran same suke karoks and gelak2 and macam2 lagi.. hoho

Thanks!

2 comments:

lulu said...

Ngeeeee x smpat update lagiiiii.. xpe2 kite tggu an kawen utk gather2 lg.. hihihih

Pu3 Bibah Cun Melecun said...

heheh..in shaa Allah..nnti leh kumpul ramai2 masa an and harith kawen..huhu