Monday, May 6, 2013

Derma Darah (update)

Assalamualaikum..

im back selepas beberapa hari tak update..

just nak update gamba aku derma darah on 1st May..

gegeh tak aku orang lain dok sebok bejalan makann hangen cuti2 mesia aku pon dok menderma..haha
makan hangen jangan sampai kembung perot tekentot2..haha

banyak faedah yang korang leh dapat kalau derma darah ni..

especially bila korang masuk sepital ke..

in shaa Allah dapat layanan terbaek nnti..

satu ketakutan bagi perempuan yang derma darah ni ialah badan korang akan naik mendadak..

aku tak sure mitos ke ape..tapi korang redha je la..

even if korang tak menderma tapi melantak 3-4 pinggan nasi sehari pon badan still naik jugak kan..

haha..  gamba aku derma darah takde.. rugi betul la..hoho

tunggu giliran..

jajan untuk makan..

Notakaki: korang pernah derma darah tak?

Thanks!

No comments: