Monday, November 19, 2012

Domino's Crew

en3 ketiga ari senin..haha...

boring giler kan...

mana yang dah tau, aku skang buat part time kat domino's pizza...

saje mencari duet lebih..hehe.. ade jugak yang kata... 'eh fiza, ko nak kawin eh?'

aku pon pelik...kalau nak kawen kena cari duet lebih ye? hehehehhe

aku saje menghabiskan masa yang ada buat keje part time...

yela, slalu aku balik keje kul 5.30 pm..lepas tu terus takde activities... so better aku keje kan...

dapat duet, dapat hilangkan lelemak yang ade berkumpul ni...hohoho

cemana kerja kat domino's?

haha...BEST! even ko penat giler kot... sangat penat ye..especially being part timer ni... hari2 kena closing...

penat sangat...!! diorng bayar bukan mahal pon.. 1 jam = 4 hengget...

jadi la kan tambah2 duet pocket...hoho..

yang best nye ape?

1. dapat makan freeeee~ yeayyyyy..jimat...

2. layan kepala bebudak yang baru abes sekolah ni... hilang tensen kat pejabat...hehe

aku suke layan diorng ni..macam hadek2 aku je... bukan hadek ikang tau...hehe...

weekend pon kekadang aku keje...

bulan 12 ni memang kena rajin kerja la ye... hohooh...

bulan  road tax + insurance mati...kena cari duet lebih nak menampung ni...hoho... sabar jela..

btw, semua pic ni amik masa store party aritu..hehe..

tetiap bulan memang ade peruntukan store party...

time ni aku donate puding triffle yang aku buat + cocktail buah...

Alhamdulillah diorng kata sedap...

enjoy the pics!!
Domino's crew taman gaya

yang tengah tu manager saye! skng dah pindah KL... sedih..sejak dia takde asik suram je..

2 yang berdiri tu sume manager saye jugak..hehe

bebudak domino's

me with them...

me again...

another pics of us...hehe

ade terfikir jugak nak berenti...tapi macam sayang..keje kat sini dah best dah..

nak cari part time lain macam susah..

ade jugak si dia kata suh benti...buat tusyen je..

tapi aku malas...heheheh..

takpe la bekerja selagi boleh kan...

daaaaaaaaa~

No comments: