Friday, June 1, 2012

Subhanallah..

Kuasa Allah, tak ada sape dapat melawan.. Lately aku rasa sangat down.. Penyebab?

Hmmm..biar la aku sorang yang tau selain dariNya..

Sesudah solat td aku berdoa..

"Ya Allah, berilah aku jodoh yang baik..didunia dan diakhirat.. Jika 'dia' adalah jodohku..Engkau dekatkanlah dia denganku.. Jika tidak, jauhkanlah dia daripadaku"

Selepas berdoa, aku baca yassin.. Dengan niat yang sama.. Subhanallah.. Sebaik saja lepas baca yassin.. Right after that.. Si 'dia' menelefonku.. Yup.. Aku bersyukur.. Doaku didengari.. :)

Amiinn ya rabbal 'alamin..

Semoga jodoh kami diberkati Allah didunia dan diakhirat.. :)

Siapa si dia? Dia yang bertakhta di hatiku.. Orang yang aku sayangi selepas Penciptaku, ibu bapaku dan adik beradikku.. :)

-ILY-
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: