Monday, June 4, 2012

Kisah Cinta III

Since aku pon takde koje sangat *mak aiihhh..statement giler padahal catalog tak siap lagi nihhh*

aku pon nak dok menyambung kisah cintah yang entah pape ni *opssss..tak baik aku...tujuan aku baik..taknak membongkak bagitau aku aku boyfie..just sharin is caring rite?*

okay, here we go..as i mentioned before...kisah cinta aku ade up and down... hmmmm...actually tu la..payah aku nak cakap...dia sentiasa BUSY BUSY BUSY...aku pon dah naik BOSAN BOSAN BOSAN...
korang tau tak sampai aku rasa..kenapalah aku tak dapat orang yang seperti aku impian..aku rasa korang pon ade lelaki idaman korang kan?? macam tu jugak aku...haiisshhh~ sedih wey...sedih sangat.. until one time aku rasa aku tak bersyukur... kalau Allah kurniakan si 'dia' untuk aku..aku kena terima dia seadanya..aku takleh merungut..tapi tu la...aku hanya insan biase..yang memerlukan kasih sayang.. *cheeewwwaaahhh..ayat ko fiza!! dush dush dush*

betol la wey..ape yang aku luahkan sekarang terbit dari hati aku...aku bosan sebenanya..orang yang kita sayang tu tak ade dgn kita...rasa perit... aku keep MERAJUK! MERAJUK! MERAJUK! and 'dia'??? tak pandai pujok +_+ sob sob sob sob...sedih lagi wey!! dia kata nak belajar paham perasaan wanita...dia kata lah! taktau lak aku  kan..kalau betol Alhamdulillah...aku terima...kurniaan dariNya...kalau tak???????? aku REDHA wey...serius aku kata... i've to prepare my self...redha sekiranya aku takde jodoh dengan si 'dia' aku kena lepaskan 'dia'... uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ (+_+) (*_*)

cemana ni? first time kami gaduh? sebab benda ni la..aku ingat lagi...dia BUSY wey! 4 hari dia tak call aku...aku risau giler..taktau la..tak dapat nak gambarkan perasaan aku time tu...4 hari sunyi tanpa berita... lepas tu aku nekad...aku taknak ngn dia dah...aku try lupakan dia...tapi lepas tu! dia datang balik..dia kata dia pegi SINGAPORE....ade meeting...entala wey..taktau la aku nak pecaya ke tidak! tapi aku pecaya kan jugak..aku bagi dia peluang..

"Everyone deserves second chances"

So...after that, we went smoothly...smoothly ape nya..slalu gaduh gak la sebab BUSY dia tu...haiisshhh.... until now takde solution ke atas problem BUSY tu..haiiisshh la...kesian BUSY tau dapat nama buruk..kehkehekeh... takpela wey..nak wat cemana...sekrang ni kan..kalau dia tak call 2-3 ari pon..aku tak kisah.. *kekadang kisah jugak sebenanya*...kalau ikotkan hati...aku takde perasaan dah kat dia tu... boleh cenggitu? oohohohohoho

aku nak tunggu orang lain..kehkehkehe...

aku slalu berdoa "Ya Allah, jikalau dia adalah jodoh untukku..Engkau dekatkanlah dia kepadaku..jika tidak..Engkau jauhkan lah dia daripada ku..jauh sejauh jauhnya".. korang tolong doakan untuk aku okay.. :)

sayang korang...nnti aku sambung lagi..

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~


No comments: