Friday, June 1, 2012

Sekitar gamba diploma.. DIIM 2005-2008 UiTM Segamat

Assalamualaikum..

Hello world..

semoga dilimpahi cahaya keberkatan dihari jumaat ini..
semoga kita sama2 berada dalam limpahan kurniaan dariNya..
hanya Dia yang berhak keatas setiap makhluk didunia ini..

kan kan kan?

ok...entry terperap jugak..gamba2 ni semua sekitar aku study Diploma in Information Management..
UiTM segamat.. UiTM sentiasa di hati..orang kat tempat jatuh lagi dikenang...Inikan pula tempat bemain..hohoh

Masa diploma banyak kenangan manis, pahit, masam, masin yang aku tempuhi besama kawan2 lain..
the most important thing bila berada dalam alam Universiti adalah kita kena belajar berdikari..
dengan kawan2 yang kita baru kenal..kita kena buat sendiri semua kerja..

ohohohohoh...kena basuh baju pakai tangan..yela, ade gak washer machine 3 hengget tu..
tapi rasa sayang lak nak kuarkan 3 hengget tu..i rela cuci pakai tangan uollsss..
abes tangan i sume kasar...hahahah... kesian bakal husben i nnti..kikikiki~ gatal!
ok..stop merepek...haha

korang layankan je la gamba2 ni ye~ aku ni gemok sejak dulu kini dan selamanya..
haha...taknakla..aku nak kurus jugak..tapi tak tau bila..tengokkan je la..weeehhhuuu~
masa diploma ni jugak aku active persatuan tau..DIIM society..aku jadi timbalan presiden..
best..best...best....kenangan terindah...jom nyanyi lagu indon tu...hoho

dah penat merepek..jom layan gamba...

Time ni aku rasa ade AGM kot...semua pelajar DIIM part 1-6 bekumpul sekali...mereka ni semua coursemate saye...setiap assignment mesti buat sesama...
gamba ni masa kat library..campur kelas time ni..
time ni kelas english kot...i kurus sikit time ni +_+ ok! shutup!
me with aidil jadi emcee
gamba kelas
yang ni kelas pc maintenance..
gamba kelas macam part 1 kot..
kami bersama...2 orang dah nak kawin da...yang 2 lagi taktaula...ohohoho 

Okay okay okay okay *abang mus may jun julai ogos pnya trademark* hahah

sekian cerita dongeng saya..haha..cerita betol tau..

jumpa lagi..daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

No comments: