Friday, June 1, 2012

Ibu angkat kepada bayi2 comel ini...

Assalamualaikum...w.b.t

Entry terperap..korang jangan muntah lak..hohohooh...

aku ade seorang kawan baik...Nurazmira legiman...dia 2 tahun tua dari aku..
kitorang bekawan sejak kecik lagi..zaman sekolah dulu dia senior aku..
sekarang dah kawin anak 2 lagi..ekspress tuuuuuuu~

sejak dia besalin anak pertama..aku dijadikan mak angkat kepada 2 orang kanak-kanak and bayi comel ni... mereka panggil aku IBU...yeayyyyy~ muda2 dah jadi ibu..even aku belum berkahwin okay.. :)
kanak2 comel yang aku suke pelok cium mereka..best...korang tau kan bau baby cemana.. sangat wangiiii hokey!

bak kata kawan2 aku..bayi ni dipenuhi oleh cas2 positive dalam badan mereka..sebab tu bila kita tengok baby...wowwwwwwwww~ bau mereka sangat menenangkan...kira diorang ni anak angkat aku la...
1 boy : Aiman Asyraf 1 girl: Aisya Humairah.... sangat comelll..

kalau aku balik kampung..mesti aku jenguk diorng...
ok..dah start rindu mereka...sob sob sob...

me with aisya humaira...

comel kan dia???ni first day dia lahir tau...

aiman...nakal tapi comellll..mulot becok jek macam nenek dia...hehe

Okey..daaaaaaaaaaa~


No comments: