Friday, June 1, 2012

Dayshannia in the house~

Assalamualaikum...

Setelah sekian lama tak mengupdate belog..haiisshhh

korang tau tak...most of yang aku kenal orang berblogging ni adalah orang yang pendiam kat luar..

dalam erti kata lain mereka tak banyak bercakap.. TAPI mereka rajin menulis..

So, maknanya aku ni kat luar banyak cakap -pot pet pot pet pot pet- , sebab tu malas nak menulis kat belog ni...haha *andaian aku je la*

Ok, just nak kuarkan entry terperap..

kalau tak silap aku gamba2 ni dua bulan lepas..that time aku pegi umah madam geetha & dr. T untuk melawat mereka..

yela, lama betol tak borak2, gossip mossip mak jemah kan..

and macam biase benda ni unplanned.. 

ekceli banyak halangan masa pegi dan balik dari rumah madam geetha and dr. T ni, tapi takpela..

entry tu nnti je la aku story morry eh..hehe..

btw, kami sangat heppy bila berjumpa..time ni aku pegi dengan an a.k.a rehan noxs.. 

nasib baik dia ade menemani aku...thanks to bf dia jugak sebab banyak tolong kami sepanjang perjalanan pegi dan balik...sob sob sob...

Btw, tujuan datang umah mereka adalah untuk melawat mereka satu family termasuk si baby kecik montel kuit miut ni... her name is Dayshannia...so cuteeeeeeeeee~

ok...layan je pic ni k.. :) checkidout~~~~~ (baca macam johan RL baca k..)

Me with her...Dayshannia comel..;)
Konon babacak...dia suke hokeyyy~
kiut macam i tak? heheheh
Me with an and her~ thanks to her menemankan sayeee~ :)

Btw, suka duka semua ade dalam trip ni..
takpela nak wat cemanakan..setiap perjalanan pasti ade dugaan :)

time ni jugak jmpa kak ati..hehe...kak ati comel lote...best
umi kak ati belanja makan lontong kat klang..
 eh..cemana leh sampai kelang? yela rumah madam geetha & dr. T kat kelang jugak..
aku tak bagitau ye tadi...

weeeehhhhuuuu.....okla..jmpa kat next entry ya~

daaaaaaaaaaaaaaaaa~~~



No comments: