Tuesday, January 7, 2014

Klang, Selangor

Gambar2 yang ni tak silap aku masa aku nak jmpa anuar...

boyfriend aku ler..sape lagi.. sanggup wey turun klang.. kengkonon ler..

cinta tu kan buta... buta sangatttttttttttttt (mata ke atas, tangan didada)...

first time ler jmpa lepas setahun kenal kan.. (more to tell about him in next entry.. dia pon maybe tinggal sejarah untuk aku..soooooooooo saddd!)

aku kan suke amik gambau syok sendiri... biase tu la kan.. haha!

dalam bas.. takde keje kot nak drive sensorang g kl nun..hehe

kakak ati yang comel.. she's with me :) more to talk about her also...

somel kan tengkorak... kalau aku pakai casing fon ni ade can tak nak kurus macam tengkorak ni..hehe

us at GM klang..sopping timeeee!

sopping manik for rayaaaa!!

banyak kannnnn!

kakak ati and ummi... kalau ade award untuk mak yang sporting.. it goes to ummi...

me and kak ati :)

kakak ati and ummi comell bangetttt

me and ummi..

ummi and me :)

peace yo!!

macam kaka ngn adik kannn..haha

2 of us!!
hope soon boleh jmpa kak ati and family..

too many stories to tell her.. miss her as well..

feel guilty sangat2 kat kak ati..

sorry kak ati ;(

No comments: