Monday, October 31, 2011

Muda Belia Remaja

hikhikhik..hamboiiii title gempak nok..ss...

opssss...btw, Assalamualaikum..salam Isnin Monday Blues

 
hmmmmm...baru2 ni terjmpa balik geng2 PLKN aku siri 2 2005 kat FB..diorang dah buat group la weh!! wallawey..aku tak brape ingat sangat sape yang add tu...roomate aku ingat la time tu...heheheh...

PLKN, the best moment ever after lepas seat for SPM..first time keluar rumah, jauh dengan family...it seems very new environment to me.. :) dengan physical 'comel' yang aku ade actually aku tak confident pon..seriously, PLKN memerlukan physical yang mantoppp ye kawan2..

So, ade satu gamba yang aku suke ni.. checkitout bebeh!!


korang teka lah aku yang mana...
Ok...kalau nak tau aku ade nickname masa kat PLKN dulu..which is MAK..hahaha..MAK2 sangat perangai aku time tu..sampaikan ade seluar roomate aku yang koyak tu pon diorang suh aku jahitkan..hahahah...

oklah.. taktau nak tulis ape lagi...tata....
Regards,

No comments: