Wednesday, October 19, 2011

Jom Merawa

Hai Kawang Kawang,

Just want to share with my dearest frend pasal kami makan kat RAWA Seafood. Terbaek lah..

Location: Taman Gaya (area Desa Cemerlang)
Time: After balik kerja
Price: RM 19/person - makan sampai muntah

Hahaha..bestkan, harga affordable..makan sampai kenyang..memang terbaek la...aku suke makan kat sini..keje aku asik makan jek sejak kebelakangn ni..hahah...aku suke makan!! tidak dinafikan la kengkawang..hahhaha

Oraite, jom layan gamba sebab aku dah malas nak menaip ni...

sempat begambar sebelum ngaaappp!!

nyum nyum nyum..time ni aku memang teruja giler..tengok beg aku terbukak tu..tak rela nak kuarkan RM 19 tau..hahaha

me with AN - si kecik yang tak kuat makan macam aku..haha


teruja tak? hahahah

ice cream ttimeeee~

an tengah makan ape tah tu..huhuuh

an + malani..kawang makan2 saye..hehe
Hmmm..taktau la nape lately memang suke makan...enta terkenan dengan ape tah..orang kata bahagia, padahal seteresss..hahahah..

See u on next entry..ngeeeeeeeeee~
Regards,

No comments: