Monday, October 31, 2011

Kek Asam Manis

korang penah buat kek? heheh...Im bad in making cakes... <-- i admit it..

Hari Raya tu ari aku cuba resepi cake ni (jiran aku bagi).. Mak aku kata sedap...rasa sume dah ok tapi tu la... aku tak expert lagi nak melapiskan kek tu...heheheh...jiran aku kata bancuhan kek tu pekat sangat...

Senang jek nak buat kek ni...pakai biskut merry..nak rasa?? meh datang umah aku..aku buatkan..

Chekitout this picture bebeh!!

korang bancuh lah adunan tu..jadikan 3 warna...pekat sangat ni..sebab tu susah nak buat layered..

hahaha..first time cuba...hancuss kek eden...

taktau la nak jadi ape kek asam manis ni...
last skali adik aku bantai gak abeskan...dia kata sedapp...!! kembang bontot jap..hahah
Ok...kalau aku rajin nnti aku upload resepi ye kengkawan..heheheheh....sekarang ni aku tulis ikot suke jek..tak kose nak ikot susunan..

yang penting aku kena ade mood menulis dulu...ngeeeeeeeee~ ok, peace yo!! tak sabo eden nak beraya haji dengan family...cepatlah jumaat...~~
Regards,

No comments: