Friday, October 21, 2011

Farewell Card for Student

Salam,

Okeh, dah janji nak update pasal card yang aku buat untuk seorng student foundation kat sini..
actually aku memang rapat ngn semua student kat sini.. sangat rapat sebenarnya sebab aku suke bergaul dengan mereka perasan muda gitew..
One of the student is Ashraff.. dia ni best, antara student lelaki melayu kat campus ni.. tapi ayah dia suruh transfer ke KL pulak... haiiissshhh~ hilangla budak yang selalu memberi keceriaan kat library ni..

The reason aku baik dengn student? hmmm, enta may be perwatakan aku yang suke becakap ni macam bontot ayam menyebabkan aku senang nak tegur2 diorng...taknak terlampau strict sangat sebab aku tau diorng kan student, aku pon penah jadi student what..aku tau perasaan diorng..so, as librarian taknak la terlampau strict, TAPI aku marah la jugak kalau diorng buat salah..

Kalau tak marah nnti aku yang kena marah...huhuuhuhu...
Whatever it is, aku tau students kat sini sangat baik walaupon ade yang terlampau manja sampai takleh kena kacau..

Takpela, aku dah menjalankan tanggungjawab aku sebagai librarian kat sini and sebenarnya aku agak sedih.. sebab ape? biarlah rahsia...gedik tak? hahaha

OK, the show is beginssss...yeaaaaaaaa~ sila sorak sama2 dengan aku..haha..Check it out guysss:

Page depan..Doctor wanna be

Dalaman...si #mon tak tulis lagi..sebab tu kosong..heheh

Back view (cheeewaahhh)
Inilah budaknya Ashraff..

Hope dia akan berjaya seperti ayah dia...Sangat baik, tak sombong bongkak macam sesetengh orng kan...hukhukhuk...

SO, SELAMAT BERJAYA ASHRAFF JAMALUDIN..SEMOGA MENJADI ANAK YANG BAIK..

Regards,

No comments: