Thursday, November 18, 2010

Salam AidilAdha...

kat sini aku nak ucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidil Adha..
tahun ni beraya kat Cheras (bersama seorng workmate from johor jugak)..
tak dapat balik beraya kat kampung sebab cuti 1 ari jek, today dah stat keje..

to: MAK & ABAH

Ampun dipinta, Maaf dipohon dari anakanda mu yang jauh..
semalam dapat phone call dari abah cakap mak masak sate..
almost 100++..seronoknye,

*just berfikir sejenak, kalau aku takde mesti mak aku penat nak kena masak..
sebab aku yang akan memasak makanan yang banyak2 tu waktu ari raya..
kesian, just think postitive tak lama lagi aku nak pindah jb so insyaAllah untuk perayaan yang seterusnya akan dapat disambut bersama keluarga..

to: ZURA

Thanks to zura sebab menemani aku semalam, tak la terasa sunyi sangat..
untuk tidak menghampakan ari raya tahun ni, aku ngn zura masak RENDANG + SAMBAL KACANG + NASI IMPIT..
hahahahha..walaupon tak sama macam yang ade kat umah, tapi bolehlah untuk lepaskan kenyang daripada kebulur tak makan kan?

***********************************************************************************

Semalam jugak aku drive pegi KL, housemate aku (Kak Aisya) mintak tolong amik dia kat wangsa maju, sebab dia baru balik dari umah tunang dia..sebenarnya tu pon kete dia, sebab dia balik ngn bakal adik ipar dia tu..

so, dengn senang atinya aku pon pegi la berdua ngn zura,
seronok babe sebab aku ni kaki jalan (entah bila nak bli kete sendiri kan??)hheheh...
aku bukan orng kl, so aku redah je la (tawakal kepada ALLAH)..
banyak kali gak sesat..huhuhu..tapi tu la, kata orng, kalau sesat kena patah balik ke jalan yang asal, so aku pon buat benda yang sama la sebab aku bukan familiar sangat dengan jalan-jalan kat kl ni..
Alhamdulillah, finally aku jumpa gak ngn tempat tu..
dah sampai tempat tu kitorang lepak la kat sebuah restoren (deTEMPLER kto namaya..hehe)
serik nak makan, MAHAL giler, uhuhuhu..that is my first and last time there la..huhuhu..

at last, kak aisyah pon sampai, kitorng balik la sama2..
pas balik teros tido..mimpi hingga ke pagi..huhuhu

ok la, tu je nak citer...btw, SALAM AIDILADHA to all og muslimin and muslimat..
as usual i will say..daaaaaaaaaaaaaaaa~

No comments: