Thursday, November 18, 2010

F.A.M.I.L.Y - ma precious, ma everything...

hai all...


untuk pengetahuan korng, aku mempunyai sebuah family yang agak besar,


(bukan stakat bilangan tapi badan jugak)hahahah..


kalau campur parent ade 9 orng semunya, so adik beradik aku ade 7 orng (termasuk aku..)


*kat sini ade gak beberapa gambar family aku..yang sebenarnya tersemat dalam hati aku..



Encik Minhal bin Md Sarkom

Pn. Siti 'Asiah binti Safar


behind: mohd noh

in front: mohd azlan, aqilah (kena cekik ngn aku), me =P, amirah (mulut macam buaya), mohd azman.

***********************************************************************************

inilah adik beradik aku time kecik2..aku ade lagi sorng adik lelaki (orng jawa kata koret2 la ni) or yang paling last, aku sayang giler kat dia..

dah la gemok + comel lak tu..huhuuh..lain kali aku update pasal dia lak k..

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

No comments: