Friday, November 19, 2010

M.I.M.P.I B.U.R.U.K

Salam,

intro aku arini tentang mimpi..huh!!
pada aku sume orng mengalami mimpi yang tersendiri kan?
fyi, aku MIMPI BUROK dalam masa 2 minggu ni..


Mimpi Burok 1:

terjadi minggu lepas, aku mimp AYAHanda kesayanganku meninggal dunia..nauzubillah..
mintak2 dijauhkan sebab belum banyak jasa beliau dapat aku balas..
belum lagi dia puas menikmati gaji aku selepas aku habis belajar..

*aku sangat takot dengan mimpi ni, memang masih terngiang2 dalam ingatanku, aku taknak kehilangan ABAH walaupon aku tak berapa rapat sangat dengan beliau, aku sangat respect ABAH sebab segala keperluan anak-anak dia tak pernah dia tak TUNAIkan. Dia akan pastikan semua keperluan cukup contohnya makan, pakaian, tempat tinggal n macam2 lagila.

Sebab tu aku nak balas jasa baik beliau, aku nak tunjukkan anak dia berjaya sekarang setelah penat lelah beliau menyekolahkan aku selama 17 tahun hidup aku. Aku akan pastikan beliau akan mendapat HAK selayaknya sebagai seorng AYAH. Walaupon kadangkala aku amat degil dengan perangai aku ni, biasela masa nak meningkat remaja memang akan selalu memberontak.

Mimpi Burok 2:

terjadi malam semalam, aku bermimpi pasal EX-BF aku, aku mimpi dia guna2kan(sihir) aku untuk mendapatkan aku semula..aku takot dan terjaga pada jam 4.34 a.m. dan selepas tu aku tak dpat tidur semula..memang serius aku sangat takot time tu..hanya ALLAH yang tau..

*kalau korang nak tau aku dah nak dekat 2tahun clash ngn dia, Hanya ALLAH yang tau sebabnya, kalau tak silap aku ade aku cite kat blog aku masa awl2 aku clash ngn dia. (tengok link kat atas)

3 comments:

Anonymous said...

for the 1st mimpi...
sayangi la selagi die ada coz kite dah xde.. sedey bile xdpt rasa syg 2 lg...

for 2nd mimpi...
yg ni ngeri ni.. sihir2 lak ni... pe lg? sediakn simen. cpt2 wat dinding. x pon beli garam bnyk2 wat pendinding. tp org kata mimpi terbalik. sekali die nk pinag melalui tepon. ala2 mawi gitu.. klasss seh...

Anonymous said...

ayu ke? tenkiu2.... amin, esok gak aku kawen...

madmal said...

erk.. nape mimpi buruk nie..? huhu