Sunday, March 18, 2012

Malini's sister wedding..hehe

nak story lagi...

semalam pegi wedding kakak malini (dulu housemate aku masa keje masterskill)
aku tak pernah attend wedding time malam..muahahah batak kan..weee~
semalam gerak dari jb pon dah pukul 6...sampai sana ngam2 magrib singgah kat masjid..

first time pegi wedding india ni...tapi best!
i love their food! indian food is just nice for me...cuma rempah dia banyak sangat! hehehe

tak banyak pic pon..dapat jumpa malini sekejap jek...
dia kena jaga pengantin...pengantin sangat comel okay!
malini pon sangat gojes...mak andam makeupkan dia...cantik and comel...

ni gamba aku syok sendiri... (suke ati aku la kan..) heheheh

dalam kete ngn an..nasib baik ade dia jadi peneman setia pot pet pot pet..ade je citer kan..heheh

yang tengah2 tu malini...mesti korang dapat bezakan kan?? hheheh...she's gojes okay!
saya sangat jeles...hehehe..semoga malini cepat kawen..heheh

bestnye kawen..
saya pon nak kawen jugak..
okay! saya gatal...i admit it...muahahahahah!

No comments: