Sunday, March 18, 2012

Deepavali (Mamam lagik..)

entry ni pon dah terperap lama dalam draf..
fyi, aku memang sangat malas nak menulis ye...
sebab aku rasa bila becakap lagi laju dari menulis...
muahahahahah~

time ni deepavali tahun lepas...
masa ni aku still keje kat Masterskill..
time tu cuti ari rabu, malas nak balik kampung sebab cuti satu ari jek..
so, kami (aku, kemal, an & sepol) pakat ramai2 datang beraya umah kengkawan yang sambut deepavali..

sakan kan kitorng? masa ari raya pose taknak lak beraya..
bila deepavali semangat nak beraya...ohohoho..
nasib la labuu! hahahha

btw, time ni sangat enjoy...love their food...kamu kenyang sampai malam okay!
tak larat nak makan lagi dahhhh~

masa ni kena menunggu jejans 2 eko tu...besiap mengalahkan pompuan..ohohoh

aku yang drivve time ni...bambam betol aku ni..hohoho

jejans 2 eko ni kengkonon jadik pessenger...ingat aku ni driver taxi ke..hhohohoho

si an GG (giler gambo) hohohoh

rumah petama beraya: rumah student..dia invite datang sebab buat open house... si mala..

tak cukup! nak lagi la..hohoho

mala...student M jugak ni...

Begambo ngan auntie and mala...memories ni..

kengkonon cantik la tu..hohoho

2nd house: pegi umah dr. K...HOD aku time tu...heheh..aku suke bergurau kasar ngn dia...dia sempoi jekk!

3rd house: umah malini (housemate aku)....begambo sakan la kami..mak dia sporting!

makan..makan..and makan lagiiii~

singgah jap umah sepol..parents dia pon kecik macam dia..ikot baka ni..heheh

Last rumah: student jugak...sunil singh~ dia sangat baek and handsome sangat...heheh

Btw, enjoy sangat time ni...out memories together before i left masterskill..

love u all..~

No comments: