Sunday, March 18, 2012

Bibot (kereta kesayangan ambo) kiss dengan Toyota Vios salah Hyundai Matrix

Assalamualaikum..

Hai geng.. actually entry ni dah lama terperam..
yela dulu aku open blog ni untuk invited reader je..
since aku dah tukar keje..so aku open to all semula..hohoho

bibot ku petama kali accident... hope first and the last la...
sengsara bila takde kereta...
aku sangat malu nak menumpang orang lain ok...hoho
bila ade kete sendiri senang nak bergerak kemana je aku suke...hohoho

btw, time ni kena masa seminggu raya...
fuuuuhh~ tak beraya aku!

masa ni aku jadi mangsa pelanggaran..kesian bibot..hancus depan..
time ni aku hanya mengalami kecederaan kecik jee..
kepala terhantuk kat cermin sebab vios yang langgar aku tu hentam depan bhgian pemandu..

serrriiik wwwwoooo~ 
aku taknak kena lagiii~
nangeeess!! 
kesian bibot sayee~

jom tengok pic je~ hohoho














bebanyak terima kasih kat saiful and akmal yang banyak tolong aku on that day~
thanks a lot to both of them yang bawak aku g balai polis...settle insurance and macam2 lagi..
aku dapat 2 ari cuti...sangat tidak heaven duk umah sambil memikirkan kereta aku yang still kat bengkel..

huuuhh~
tapi takpe..orang kata pengalaman tu mengajar kita kan..
btw, betol la orang kata...kadang2 kita dah berhati2 bawak kete tapi orang yang langgar kita...

(^_^)

No comments: