Sunday, March 18, 2012

life change

hidup kita akan sentiasa berubah..
macam aku....sekarang dah tukar keje..
setahun lebih aku kumpulkan experience bekerja dengan Masterskill..
seperti orang kata exprience is a great teacher..

memang betol..setelah setahun kat sana..
aku pon tukar ke sunway...yup...
rezki aku kat sini pulak...

4/10/2010 - 13/01/2012 - Masterkill Education Group Berhad
16/01/2012 - present - serve for Sunway College Johor Bahru

Position tetap sama... Librarian..cuma kerja aku banyak berubah...
kita memang memerlukan perubahan untuk mendapat hidup yang lebih...
So far, setelah 2 bulan kat sini Alhamdulillah everything goes very well..

nnti aku citer nature kerja aku kat sini and kat Masterskill..
banyak sangat perbezaan...

aku rasa masa ni baru kerja 2 minggu..dah ade annual dinner...sempena CNY...yeayyy~ dapat angpau tau..heheheh

petama kali makan yee sang...tak suke! heheheh

my working place..kat sini aku in-charge bhgian reference...

more to student service..help them in reseach and finding information... :)


Btw, enjoy working here...macam aku letak kat facebook..
kat sini kena sentiasa update knowledge...sebab aku kena tolong students find information...

Hope aku akan tahan kerja kat sini..
yang penting ialah nawaitu kita...heheh...

No comments: