Wednesday, December 5, 2012

Selamat berbahagia Firdaus & Rasidi

Entry terperam dah 2 minggu...
takdak mood nak menaip ni hoi hoi hoi...
cuti sekolah ni memang penuh dengan majlis kawan-kawan nikah and bersanding..
aku jugak tak naik2 pelamin lagi nih..haha.. sabar fiza..sabar..
tak baik gelojoh...muahahahha..

btw, selamat pengantin baru buat Firdaus dan Pasangan beliau..
cantik manis cek mek molek pengantin nih..
yela, pengantin memang cantik kan..nama pon raja sehari...

FIRDAUSE & Pasangan (24/11/2012)
********************
Dause ni kawan aku..classmate masa form  4&5..
kalau ikotkan kami memang rapat masa sekolah dulu..dia ni budak baik okey...
kami slalu la study sesama especially subject account..
boleh tahan pandai kawan aku sorang ni... dah la baik..
tak sangka dia kawen dulu dari aku (>.<)..
masa form 5 dia ni ketua kelas..aku penolong dia..
since that, memang kami rapat la...pegi mana2 asek berdua je..
parents dia pon kenal  aku...mak abah aku pon kenal dia...haha
dia ade sorang kawan baik jugak masa sekolah dulu..MOHD NASIR JUMAAT..
unfortunately masa tu tak dapat datang..kalau tak leh gather ramai2...

masa wedding dia pon aku pegi sorang jek...kebetulan masa sabtu tu aku keje..
balik dari keje terus shoot balik kampung terus nak pegi wedding dia kan...
kebetulan jugak ahad tu pon ade wedding kawan aku si rasidi salamun tu..
wedding dia aku sambung kat next entry ye...

apa2 pon..semoga kamu bahagia hingga ke akhir hayat ye dause..
bimbing isteri kejalan yang benar..
aku tau ko mampu untuk menjadi suami dan ayah yang soleh..
nnti dah ade anak jangan lupa bawak jumpa kat auntie fiza dia ni...
and jalan lupa jugak semoga hubungan persahabatan kita kekal hingga ke akhirnya..
(^_^) terasa sebak pulak kawan2 dah kawin ni..hehe

Dause dan pasangan

aku terselit ditengah2..hehe

acara membaling gula2..hehe

RASIDI & Pasangan (25/11/2012)
********************
Majlis kedua aku attend lepas majlis dause was majlis RASIDI SALAMUN..
ni pon classmate aku jugak masa form 4 & 5..
dia ni opposite dengan si dause..sangat naughty masa sekolah dulu..
dulu kedudukan dalam kelas dia ni duk depan aku je...
slalu la begadoh besama..belaja besama..haha..
terkenang zaman2 dulu...
padahal masa kecik2 dulu tak rapat pon...
walaupon dia ni naughty tapi dia baik tau..

sekarang dia pon dah berjaya..
Alhamdulillah...
semoga dia mampu memimpin isteri dia ke jalan yang diredhainya..
In Shaa Allah..aku sentiasa mendoakan kawan2 aku sentiasa berjaya dunia akhirat..
Semoga berbahagia sehingga ke JANNAH ye shidi...
(^_^) sebak lagi...hehe


masa aku datang time ni dia tengah potong kek..

yang baju kuning tu pon classmate aku..farah wahida...

terpejam lak gamba ni..cantik kan both of them?
AKU SAYANG KORANG SEMUA...

semoga persahabatan kita berkekalan ye korang...

daaaaaaaaaa!~


No comments: