Thursday, December 13, 2012

Esok genap 2 minggu...

Salam Khamis..

semoga kita semua sentiasa diberkati oleh Allah...

blog aku lately memang banyak dipenuhi oleh kata2 'kurang semangat' dari aku..

aku bukan mengeluh ye kawan-kawan..

itu lebih kepada sesi meluahkan perasaan..

aku tau..orang lain pon ade masalah...tapi as human being, you have different way to express your feeling..

macam aku jugak..blog ni jugak menjadi tempat aku luahkan perasaan...

esok genap 2 minggu...

sebenarnya salah aku..sebab aku  menghitung hari..

kenapalah jiwa aku tak sekental apa yang aku rasa??

aku kena mantapkan lagi jiwa aku ni..

aku dah taknak nangis bila mengingatkan dia..

biarla dia pegi menghilangkan diri..

biarla dia pergi dengan kehidupan dia...

aku taknak...taknak terjebak lagi dengan dia..

YA ALLAH..bantulah aku..

rasa cinta yang wujud untuk dia tak memberi erti pada aku..

rasa cinta itu sepatutnya hanya untuk Engkau saja YA ALLAH..

kuatkanla hati aku untuk menempuhinya..

semoga aku tergolong diantara orang-orang yang sentiasa bersyukur..

aamiiinnn..

aku pohon doa dari kalian...

doakan aku sentiasa kuat menghadapi dugaan yang datang ni..

semoga aku kuat untuk menolak dia sekiranya dia datang pada aku suatu hari nnti...

Terima Kasih YA ALLAH kerana beri aku peluang untuk hidup di atas muka bumiMu ini...

No comments: