Thursday, December 23, 2010

MAKAN...MAKAN...MAKAN..

aku ske makan..
aku tak kedekut kalau bab2 makan ni..
hahahaha..tak tau kenapa..
tengok badan la babe..haha
Aku gembira bila aku makan....
AKMAL akan jadi mangsa untuk aku AJAK makan...
hahaha...
best3!!!
enjoy la ngn gamba makan aku ni...waweeeeeeeeeeeeeeee~
kalau dah banyak makan, CELAH mana nak KURUS ni CIK FIZA???hahahaah











Rasa macam nak nangis tengok kanak2 luar negara yang tak dapat makan..
BETAPA berSYUKUR nya kita di MALAYSIA kan??
T_T daaaaaaaaaaaaaa~

3 comments:

paul aoki said...

mantapzz hehe

Cik Mira said...

eh fiza!! mane jumpe blog kte ni ? hehehe how are u? lame da lost contact huuhuu

pu3b!b@h said...

mira? kenal lagi ek?hahah
ingatkan dah tak kenal, padahal 1 wing dulu...
tengok kat blog nita..
terEXPLORE n terNAMPAK lak gamba kamu..
dah lain skng ye...hehe