Thursday, December 16, 2010

Kereta Abah saye..BCY 8332

Salam,
Hye All...


sewaktu ke tesco bandar sri alam (pic taken by AKMAL)



aku saje nak tunjukkan kete abah aku yang paling lama..PROTON SAGA lama..


Abah kata dia beli kete lelong..RM 7,000 shj..


Takpela, asalkan ade kete kan?hehehe..\


mula2 kete ni automatik, tapi dia tukar sendiri jadi manual..(abah aku mekanik)


macam mana enta dia tukar aku pon tak tau..hahaha


***********************************


TAPI


***********************************


KETE ni la yang banyak berjasa..


pegi SHAH ALAM masa konvo 2008,


anta adik aku g NEGERI SEMBILAN untuk kemasukan ke UiTM 2010..


jauh tu babe...


and lately aku PINJAM kete abah aku ni bawak g keje..





TERIMA KASIH ABAH and KETE sebab tak banyak ragam..


CUMA abah kata kete ni kuat makan silinder...


so, aku kena jaga baik2..hehe..

ok...daaaaaaaaaaaa~(^_^)

No comments: