Sunday, April 12, 2009

PENAT...

Belajar merupakan salah satu proses yang memenatkan seluruh anggota tubuh badan...
Bak kata orang 'penat badan senang nak ubati tapi penat otak makan masa nak ubat'...
betul la apa yang orang kata tu kan..aku pon mengalami perkara yang sama..Semester Jan - April '09 sungguh memenatkan otak aku..baru sekarang rasanya aku dapat rehat...assginment, final project, quizzessss, test and activities banyak menggunakan tenga untuk aku teruskan life sebagai student...

Hurmmmmm....
apa aku nak kata lagi??? Bukan minat aku untuk menulis kat blog ni sebenarnya..tapi sekadar untuk mencuba-cuba sesuatu yang baru kan...ade gak faedahnya...

Banyak benda yang aku nak kena fikir sekarang ni...exam is around the corner....i need to study hard to maintain pointer this semester...banyak benda yang berlaku dalam hidup aku tahun 2009 ni.....aku suke baca blog pengarah uitm JOHOR.. *Segamat dihatiku*..

Prof Kamil is very intelligent in writing..in my opinion he is qualified to be motivator.. i dont know why i must say like that but it is true for me... every single word he said like 'step stone' to me...OMG, i love his writing.....

No comments: