Sunday, April 12, 2009

HERWAN ~ Dalam Kenangan

Betol la ape orang kata 'bila kita kehilangan sesuatu baru la kita akan menghargainya'

~HERWAN BIN RABU~

apa yang aku leh katakan kat sini he was my sweet Pea dulu..

DULU~
waktu yang selalu aku impikan untuk hidup bersamanya tapi tak kesampaian..
hmmmm....alasannya bia aku sorang je yang tau...
aku tau dia menderita tapi pada aku ia adalah keputusan yang wajar kan??

DARJAT~
dulu pada aku darjat tak penting dalam satu perhubungan..
aku blaja MUNAKAHAT kat sekolah agama dulu..
aku tau ape tu sekufu, tapi bila ikotkan rasa cinta sume tu tak terfikir oleh akal aku ni..
aku main terjah je, yang aku tau aku nak disayangi oleh insan yang aku cintai...

PARENT~
insan yang paling bermakna dalam hidup aku sekarang ni..
aku hidup kat dunia ni sebab diorang ade untuk melahirkan aku kan..
aku amat mebghargai mereka..
sebab tu la apa sahaja keputusan yang mereka suruh aku wat aku WAJIB buat walaupun aku terpaksa..
DEMI MEREKA..

KEHIDUPAN~
kehidupan perlu diteruskan..
pelajaran perlu diutamakan..
kesihatan perlu dijaga...
walau sesakit macam mana pon hati aku ni, kehidupan perlu diteruskan gak kan??

1 comment:

Anonymous said...

like dis spirit gurl.... chaiyokkkkk...