Sunday, April 12, 2009

NORMAN vs. ABBY

NORMAN & ABBY
aku ske this couple dulu...
i am the first person yang gembira bila diorang kawin...

MEMEY...senegeri n sedaerah ngan aku....
menjadi orang ketiga dalam perhubungan NORMAN AND ABBY..

NORMAN AND MEMEY
pasangan yang berkhalwat dan benda tu dosa dalam ISLAM..
ape la nak jadi kan...

my comment:
bila aku tengok cite galaksi kat TV9 dua minggu lepas, masya ALLAH, aku tak taula ape nak jadi ngan diorang tu..aku ske statement ABBY (maybe i love her) but ape yang dia ckap tu betol la..aku memang doakan MEMEY akan mendapat balasan yang sama dengan apa yang ABBY dapat...

kepada:
NORMAN HAKIM;
u need to think something, mungkin pembalasan dunia ko tak dapat tapi tunggula pembalasan akhirat..jika kes ko menang, memang ko bernasib baik kan..tapi ALLAH tau semua yang ko lakukan ngan MEMEY tu....

lagi satu aku nak ingatkan kat ko la kan..sebagaii manusia biasa memang kita tak lepas dari melakukan kesilapan tapi ko kena ingat ko dah ade 3 orang anak...kalau ko kawin ngan seMEMEY tu of course la ko nak tambah anak kan?? huahuhauhauh..

SO, ko kena ingat bila anak ko kena tangkap khalwat ko tak leh nak salahkan diorang sebab diorang akan fikir 'BAPAK' aku pon buat benda yang sama pastu wat muka selamba je..

so, keep it into your MIND ok! bukan keep it into your OTAK!
sebab MINDA yang berfikir, bukan OTAK..

No comments: