Monday, July 13, 2009

PENING LA~

hmmmm.. pening betol la kepala aku ni... dah la baru stat sem pastu dah banyak keje nak kena buat ni... ape la kan, rasa macam nak kawin je pasni.. huhuhuhu..

FIZA:

kamu mesti kuatkan semangat untuk menempuhi keperluan di hari mendatang nanti..

jangan terlampau cepat putus asa

kejar dahulu cita-cita baru la kejar cinta

reminder yang selalu aku ingat dalam kepala otak aku ni bila dah give up belajar.. ade pepatah cakap jangan cakap bosan belajar sebab nanti semua perkara tu akan jadi bosan!!

tapi nak wat macam mana kan dah memang study ni membosankan!! tapi aku mesti menggapai cita-cita aku nak dapat Ph. D >> bukan bermaksud perasaan hasad dengki tapi doctor phylosophy.. hheheheh

bila la akan menjelma waktu untuk ade grad untuk mendapatkan Ph. D tu kan.. aku pon tak tau.. ade orang cakap gak kita hanya merancang tapi ALLAH yang menentukan...

No comments: