Monday, July 13, 2009

~NAZIRULSYAH~

kawan aku yang sorang ni nak datang arini plak! ape la yang dia nak kan! tu pon aku tak tau ape nak buat ngan dia! dah lama aku tak jumpa nak ngan dia.. tak tau ape nak dibualkan, nak ikotkan ati aku ni sepatutnye gembira dia nak datang tapi pada aku there is something will happen to us... ape aku nak wat ni?? pening kepala aku nak fikirkannye.. apesal la kan dia ni nak datang... risau aku ngan dia ni....

other than that, banyak perkara yang aku masih risaukan bila memegang banyak jawatan ni... sem ni bagi aku sem maut yang aku perlu tempuhi untuk mengatasi pointer SITI SALWA BINTI ABD RAHMAN... ape nak jadi ngan aku ni kan?? macam tak sedar diri lagi bila pointer aku tak seperti yang aku harapkan...

hurrrmmmm... bila terlampau banyak berfikir macam ni la jadinye kan...hhuhuhuhuhu

hopefully i will get some good news toDAY!!!

No comments: