Tuesday, November 12, 2013

Mak sakit...

Haloooo..

yang ni pulak entry mak aku sakit ;(

ape penyakit mak? doc diagnos as tumpah darah plus kencing manis..

giler ko tak risau aku...hari2 duk sepital teman mak..even memang ward tak dibenarkan ade sesapa menjaga...

tepaksa tinggalkan mak..tapi hari2 aku jenguk mak..sampai kena halau dengan guard... muahahahah

Alhamdulillah mak dah sihat..cuma kencing manis tu still ade lagi...

sepatutnya mak kena amik insulin..tapi mak taknak...

nak makan ubat jugak...sebab dia takot nnti kat rumah takde sape nak jaga dia... :(

too bad as a daughter kan?? 

kalau la aku mampu dapat keje area bandar penawar tu..dah lama aku lari ke sana.. hukhukhuk..

by the way, semoga kesihatan mak akan lebih baik lepas ni...

kakak love you mak! (^_^)

kesian tangan dua2 kena cucuk ;(

mak makan..aku habeskan...haha

favorite aku niiiii..haha pau pau pau

Mak kena masuk darah... darah mak pon jenis A..same macam aku... ;)

Doakan kesihatan mak aku... dan mak2 korang sume ye..

Thanks!

No comments: