Tuesday, July 16, 2013

Salam Ramadhan..

Assalamualaikum and salam ramadhan buat semua umat islam di dunia..

semoga kita beroleh keberkatan dibulan yang mulia ini..

selagi tak berakhirnya bulan mulia ni, rasa belum telambat nak ucap kan.. tetinggal train kaedahnya... hoho

Alhamdulillah... target untuk tahun ni nak penuhkan tarawikh kat surau/masjid.. in shaa Allah.. semoga semuanya dipermudahkan oleh Allah s.w.t.

By the way, memang lama tak up entry kan.. jangan kata sawang..segala macam kekotoran aku ternak kat blog ni.. haha..

aku bukan penulis tegar..tapi aku memang selalu ler blogwalking kat blog2 favorite aku tu... ngeh2..sebab ape... aku bukan penulis yang baik tapi aku suke membaca sebab aku rasa blogger2 kat luar tu tau cemana nak garapkan cite2 diorng sampai addicted nak baca blog diorng.. cewaaahhh

okeh.. update terbaru dari aku? hurm... atkins diet still on.. and Alhamdulillah... yeayyyy aku bejaya turun ke angka 9.. weeehhhuuuuu! korang leh tengok weight lost kat sidebar sebelah kanan tu yeee~

masih banyak lagi nak turunkan.. menu masih macam biasa..cuma skng ni aku dah amik ler gula/karbohidrat dalam makanan tu tapi still in small portion the still NO RICE event tu ari aku derhaka makan bubur lambok... Ramadhan kali ni memang aku struggle..tak macam dulu tau... segala macam benda/air sume nak masuk dalam perut..

sekarang ni aku makan alar kadar sebab takleh nak kenyang2 sangat.. kang takleh nak follow solat terawikh.. bak kata si dia.. kang takleh nak ruku'..hoho

okeh..nak bagi pics terbaru.. orang kata pipi aku dah tak segebu dulu.. hukhukhuk... takpela..pengorbanan.. penah jugak telintas dalam hati kalau aku kurus, aku taknak pp aku terikot2 kurus..kang tak kiut miut mcam dulu..hekhehkeh...

gamba semalam masa nak service kete... 

kerja ari sabtu (13 july)

boleh ler..ade shape sikit,.. time ni aku dah tak pakai girdle.. simpan dalam gobok! hehe
ade jugak few entries dalam draft..nnti ler aku kuarkan skali ye... hehe

daaaaaaaaaaa~

jangan ponteng pose!


No comments: