Saturday, April 27, 2013

Sunway College Johor Bahru Sports Carnival..

Semalam (26 April 2013) kat tempat kerja aku ade buat sports day...

staff pon join jugak la... termasuk la aku.. geng non-academic lawan academic staff..

acara yang dipertaruhkan:

1. Tug of war
2. Water ballon
3. Table tennis
4. Futsal
5. Basketball

korang mesti dapat teka aku masuk game ape kan...haha

op kos la tug of war.. or tarik tali..

geng kami hebat2 belaka oooo... so far takde gamba kat aku..

nnti kalau diorng dah transfer gambar tu, aku repost balik...hehehe

finally our group won TUG OF WAR... yeayyyyy clap clap clap..

ini lah rantai kemenangan kuuuu!! haha
By the way, overall team academic menang la..

3 game diorng menang..

takpe2 tahun depan ade lagi.. In shaa Allah...

yang penting aku dapat eh confirm masuk tahun depan..

Thanks!

No comments: